Thursday, April 9, 2009

30-PINTU ANJUNG

Memulakan hari pertama di USM pada bulan Julai 2006.

-OIIII.....Malasnya layan orientasi ni,sakit2 kaki.Tak boleh blah...PPMS ni pun kasar je.
-Tapi aku dedikasi join je
-Eventhough aku rasa ******** habis
-Aku jadi fit dalam 3 hari je,time PLKN dulu 2 minggu baru fit!!!!!
-Banyak sangat berjalan

Bila kenang-kenang cerita lama,semester 1 dulu,baru je lepas rasanya.Sekarang nak habis dah.USM ni universiti ke 2 tertua di Malaysia ni,so you can expect the infrastructure in here.Ada juga la bangunan-bangunan baru.Tapi yang aku nak tekankan ialah emosi kat sini memang rilek je.Dengan feel kolonial dan taman.Best la.

-AKU NAK TULIS PENGALAMAN AKU KAT USM NI.
LU LIKE IT,THANKS,LU DISLIKE IT LU GO TO HELL

No comments:

KAWAN

Blog-blog saya yang lain

1SEKOLAH 1MALAYSIA