Monday, December 28, 2009

Nostalgia

Bagi generasi aku yang bermain sepanjang awal 90 sehingga melebihi 2000(2003?),tentu masih ingat pelbagai panorama,insiden,perkembangan semasa dan banyak lagi.Antaranya yang aku rasa something,aku list kat bawah:

-Tragedi Highland Tower(apa kisah ye saman menyaman tu?)
-Kematian Puteri Diana
-Kematian pelukis komik Doraemon
-Pelancaran proton Wira(fenomena satu negara)
-Satu Malaysia bergelap
-Dr Mahathir datang Pontian(hehehe..ni kat tempat aku la)
-Anwar Ibrahim tersungkur habis
-Buku SHIT(hahahaha geli aku nak habiskan baca)
-XPDC bermaharajalela(sekarang slow la....)
-Musim lagu leleh(Spoon,Sting,Arrow....hahahahaha aku tak cari kord lagu band-band gini)
-Metallica keluarkan album macam celaka-LOAD dan RELOAD
-PLKN
-Mona Fandey
-Aku dan SPM

No comments:

KAWAN

Blog-blog saya yang lain

1SEKOLAH 1MALAYSIA