Tuesday, March 23, 2010

MELAKA PART 4 KOT Taman Mini Noraniza Idris

En.Arman-awat la asyik Sapik ja dapat bergambar dengan pempuan hah?Nasib aku bukan supervisor dia.Aku pun hensem.Kaya pun ya gak.Lecturer hangpa lagi.Apa kurang weii?
Panjang-Takpa Encik Arman.Kita cari Noraniza Idris sat gi.Mana tau dia ada dekat-dekat sini.
Od-Ni Taman Mini bukan Taman Bini kan kan kan?
Ibrahim-Sometimes I feel like a cowboy but to complete it I need a horse
Husam-Here got no horse but there is a crocodile farm not far from here
En.Arman-how do you know there are crocodile farm here?
Husam-Saya Melayu.Asal Pahang.Mau tengok seluar dalam crocodile saya?
Od-Korok mu
Od-Hang jumpa dah Abe apa kami dok cari?
Abe-Pa dia?
En.Arman-NORANIZA IDRIS!!!!
Abe-Aku rasa sat gi Noraniza Idris ada buat show kat pentas tu
Nizam-Kalau dia ada hangpa semua nak buat apa?
En.Arman-Weii jangan la potong line aku errr Sapik
Dibalik cermin mata gelap kita tau apa dicari-cari...errr shoot gambar la.Hang ingat Noraniza Idris ja ka?(En.Arman)
Disangka Noraniza Idris membuat persembahan,ternyata meleset.
Od-Aku berdoa Metallica perform sat gi
Jazmi-Weiii aku nak pi nyanyi ataih tu sat gi!!!

Umar-So this is so cal shuffle?I thought its Malaysia ethnic dancing?
Abe-shuffle daun poker ke apa?
Husam-'Ini adik saya.Dulu saya juga Manjung datang.Sekali itu sudah datang bawak saya pigi Sudan.Saya ingat dekat Pahang sampai'
Rumate
Same citizenship
Panjang-Mana ni Encik Arman, Noraniza Idris?
En.Arman-Awat tanya aku?!!!!
Od-weiii lapaq weiii
Abe-Ukkkkkk ukkkkk akkkkk akkkk rumate Sapik ukkkk ukkkk
Panjang-Hang rasa kalu kita pi kut sana nu umah Thai sana ada depa serve tomyam gong ka?
Jazmi-Gong?anjing ka?
K.O.F
King of Faker
En.Arman-kita ada kat umah Serawak.Mana Abu Bakar Elah ni?
Panjang-Laaa tadi bukan kata cari Linda Nanuwil AF ka?
En,Arman-Eh salah ka?Sabah ke Serawak?Aku mana penah tengok AF weiii
Husam-Sudan betul

Sapik menunjukkan tanda bagus tanpa menduga sebaik kembali ke USM kepalanya bengkak memikirkan tesisnya sedang masa penghantaran 4 minggu lagi tinggai
Ahli Kumpulan Black Platipus bergambar untuk cover album debut pertama berjudul 'Pengurusan Projek bukan Projek Kawin featuring M.Daud Kilau vol 1'
Bergambar di rumah Sabah.Abe bertegas rumah ini menggunakan piling.En.Arman cuma mampu menggeleng.
Rumah Abe yang perak
Husam yang bernegarakan Sudan bernegerikan Pahang dan Perak rumah keduanya sempena program Malaysia my second home
Rumah Sapik Aloq Staq tidak lengkap tanpa bihun sup utara cabai lebih
Rumah Jazmi Penang Seberang Queensbay Mall tanpa cawangan Khaleel
2 bekas ahli original Guns n Roses circa 1987
Armand Gunns-Keyboardist
Odd Appetite-Guitarist
Sebab tidak lagi menjadi ahli-tak lepas kelas bahasa Inggeris
Foto ini ditujukan pada Ayang di Sabah dengan ucapan kepada awek tua kanda sayang pada mu kepada aweks muda I say I love you++

Foto ini tidak ditujukan kepada sesiapa especially yang tersayang J#

Od akhirnya tersenyum ikhlas sewaktu bergambar dan gambar ini tidak ada kena mengena dengan sesiapa dan Od tidak bertanggungjawab pada sebarang tafsiran berkaitan gambar ini atau orang-orang yang digambarkan ini
Kawan sekursus ijazah muda dulu-Joe Kumbang
Bergambar sebelum bergerak ke Chinatown Jalan Petaling tanpa membeli apa-apa kerana banyak samseng disana.AJ pun ada.
Bagi mengatasi masalah samseng di Petaling St karang,Sapik dan Joe bergabung membentuk menjadi Super Saiyoo
Epul-pssst Jo hang belanja ka sat gi ni?
Sapik-ni kalau sat gi hang belanja Pis aku memang tabik dengan hang dan aku rela jadi balaci hang 2 minit
Panjang-hangpa semua nak makan apa pi ambik,nak minum apa pi cedok.
En.Arman-Haaa.cantekkk dok ada.Sate 20!!!!
Epul-korang memang nasib bek la,pasal kedai yang aku plan nak bawak korang yang murah dan banyak lalat tu jauh dari Petaling St
Abe bercadang melarikan diri selepas makan
Od memberi alasan keluar mencari rokok dan Husam memberi alasan terlupa bagi untanya makan
Panjang-Ha En.Arman,pa tunggu lagi kita smua ni?Mai la gerak pi
En.Arman-haa pi la bayaq tadi hang kata macam hang nak belanja smua
Panjang-Laaa lecturer la bayaq,saya PTPTN pun mintak pinjam tak dapat-dapat.
En.Arman-errr sakit perut la toilet tang mana aaa?
Muka-muka yang berjaya melarikan diri setelah makan free tadi.Epul mengambil nafas sebentar bagi menggantikan nafsu makannya
Pemandangan indah Kuala Lumpur dan pengalaman pahit malam itu untuk makcik gerai makan lorong tadi
Muka-muka yang berjaya melarikan diri dengan jayanya setelah makan free di gerai lorong kecuali Panjang yang sempat dirembat kakinya oleh brader sate.Encik Arman terpaksa membayar bail out nya keesokan harinya kerana malam itu dia pura-pura lupa.

No comments:

KAWAN

Blog-blog saya yang lain

1SEKOLAH 1MALAYSIA