Tuesday, April 13, 2010

IMPIAN GUA UNTUK BERMUZIK BERSAMA-SAMA:-(OK.SAJA GUNA KATA GANTI NAMA 'GUA'.GUA MAT TRASHER.OK?TAPI ISLAM FIRST!!!!).


Metallica. No doubt. The biggest band ever. Influence Gua paling besar sekali. Gua dulu main 'air guitar' pasal terpengaruh dengan Encik Hetfield la, masa S&M keluar dulu. Orkestra gabung dengan Trash Heavy Speed Metal. Fenomena tu. Erkkk silap betul aku ni. Awat la aku tak letak minat aku pada tokoh-tokoh Islam macam Ibnu Sina ke, Ar Razi ke, Imam Ghazali ke. Dunia-dunia.



Ni Gua plan ni, kalau pergi KFC Gua nak request satu Bucket ayam free. Diperkenalkan manusia paling slapstik didunia-Encik Buckethead. Gitaris ini dulu pernah masuk GNR kejap. Mungkin pasal band member rasa dia ni 'freak', maka takat tu je lah kerjasama antara depa ni. Hangpa jangan under estimate mamat ni. 29 album dah dia release tak silap aku. Kreatif dan inovatif!!!!!

Gitaris berapi daripada segi permainan dan percakapan. Encik Yngwie Johann Malmsteen. Lu kalau main gitar tapi tak kenal ini Maestro, lu tak 'true'. Eh?lu main 'indie' je eh?Ooooooooo. Gua mengaku Gua dah jatuh hati dengan gitar Strat warna 'vintage olympic white' dia tu.

Joe Wings. Brader ni Gua tak perlu introduce lagi. Kalau lu orang tak yakin Brader Joe ni memang betul-betul handal bergitar, Gua cadangkan lu orang dengar lagu Ranggi Metropolis. Gua sampai sekarang tak dapat-dapat lagi solo intro apatah lagi solo penuh lagu tu. Ni la satu-satunya gitar hero yang Gua pernah jumpa perform depan Gua. Kat Pesta Penang je.(p/s-gambar ni gua ambik dari- http://shw.zaifiecreation.fotopages.com/)




Gua rasa ada lagi pemuzik-pemuzik yang Gua teringin nak letak sama dalam ini list. Tapi Gua sibuk study la. Ni posting ni pun saja ja. Ketagih. Pasal A.Samad Said dah racun gua-'Menulis itu derita yang bahagia'.





No comments:

KAWAN

Blog-blog saya yang lain

1SEKOLAH 1MALAYSIA