Saturday, February 12, 2011

Rambutan timun



1-Mimpi lagi hari ini. Jumpa arwah Atuk dikampung. Suasana rumah lama sebelum dibuat binaan batu iaitu sebelum tahun 1998 dulu.

2-Kami sekeluarga berkumpul dikampung. Semua orang ada. Bergembira. Dihidang pelbagai makanan. Antaranya rambutan. Berkulit timun, isi putih lemak, dan berbentuk bujur telur. Itulah yang dijawab tatkala aku bertanya buah apakah yang dimakan kami ini.

3-Kemudian aku berniat solat Asar dan keluar mengambil wuduk. Keluarga aku pula mahu pulang. Tatkala mengambil wuduk, aku menoleh ke kiri. Ke arah pintu rumah. Arwah tersenyum manis.....iskkkk...waktu menulis ini aku sudah menangis terkenangkan Arwah

4-Ya Allah, ampunkan segala dosa-dosa Atuk. Al Fatihah.

No comments:

KAWAN

Blog-blog saya yang lain

1SEKOLAH 1MALAYSIA