Tuesday, November 15, 2011

11 pagi dan isu dengan perpustakaan

1-Waktu catatan ini dibuat, kurang setengah jam lagi saya akan berjumpa dengan Penyelia. Perjumpaan sebelum ini hampir ke 5 minggu lepas.

2-Sebelum itu, saya cuba akses ke website perpustakaan UTHM. Gagal masuk. Loading gagal loading gagal. Saya mahu periksa tarikh pemulangan buku pinjaman. Lewat 1 hari 20 sen. Kalau 8 buku darab seminggu?

3-Saya cuba connect dengan WIFI UTHM, juga gagal masuk. Celcom Broadband yang jauh lebih kuat signalnya juga gagal masuk. Rasanya isu ini berkaitan dengan setting internet laptop. 1 kerja lagi untuk dicuba cuba betul salah.

4-Oh ya, catatan untuk Blogspot telah berubah. Ia menjadi terlalu ringkas. Tak dapat saya nak bold atau italic kan ayat lagi. Saya tak tahu kalau ini dinamakan regress engineering.

Update-Cantik. 6 buku due dan satu buku RM0.60. RM3.60. Masih mampu lagi berbanding di USM dulu. Percuma saja RM9 disedekahkan ke perpustakaan.

No comments:

KAWAN

Blog-blog saya yang lain

1SEKOLAH 1MALAYSIA