Wednesday, September 30, 2009

Mana gitar elektrik aku ni?oh kat rumah.Sunyi la jawapnya

silap kelmarin

aku kan bukan Tuhan?

kesal juga menyakitkan hati
tapi hati aku ni siapa pegang?
just high gain distortion and high output pickupdoesnt matter much to me
Lupa je apa nak taip sini

Tubely Rectifier Amplifier

Muzik berat aja yang beri aku ketenangan cepat

Kenapa takdir macam tu?

Umur tak panjang kot

Die die bye bye my darling!!!

No 1

jaga hati yang lain
dan bunuh hati sendiri

bYe

what THE HELL do you know ?

tHERE IS A evil behind your words

what ever you are
lover man just go

so WHAT
trembling heart

jump

Oi Explorer

here i am on the road again
here i am upon the stage
here i on been a star again
here i on turn the page

sick with those noisy bastard

crazy dumb

let me throw you some bucks

go to....you know

Saturday, September 12, 2009

Chairil Anwar

Meneguk sedikit
Air fikir mu
Hilang sedikit dahaga azab hati ku
Aku tidak binatang jalang alang kepalang
Moga hijau rerumput
Dapat aku bergelut

Al Fatihah
Penting ke mencari siapa bersalah?
Atau kita teruskan dengan redha

Atau kita baik pulih mana yang salah
Dan kita tak kehilangan apa-apa

Gelut hati rasa beku
Cinta kita kekal seribu tahun

Keras hati manapun
Kalau airmata mu mengalir
Aku kan diam memelukmu

Saturday, September 5, 2009

Sehari yang biasa

Dalam gelap
Cahaya dihujung

Menyilau kecil
Piramid condong

Kolek di air teroleng-oleng
Bujang senang mengendap malu

Sebat rotan berbekas
Hati hancur siapa yang tahu

Apa lagi?

KAWAN

Blog-blog saya yang lain

1SEKOLAH 1MALAYSIA

EMASA