Monday, March 16, 2009

TANAH MELAYU=MALAYSIA=BOLEHLAND?

MAJORITI MELAYU BUMIPUTERA
ISLAM AGAMA RASMI HUDUD LETAK KAT TEPI
SEKULAR KAFIR PIJAK KEPALA DAH 50 TAHUN AKAN TAMBAH JADI 50 TAHUN LAGI KUT?

PELAJAR MELAYU DIKATAKAN TAK MAJU PPSMI JADI ISU
SEKOLAH JENIS KEBANGSAAN APA CERITA?

BILA ADA MELAYU YANG BERSUARA
SATU TONGKANG AKAN MENYALAK-NYALAK
MELAYU ATASAN AKAN SEBELAHI KOMUNIS
MELAYU JADI LUMPUR DI MUARA
'MELAYU ATASAN LOVE KOMUNIS'

KAFIR RACIST AMAL SIKAP MENGHINA BUMIPUTERA
KAFIR ANTI ISLAM HINA ISLAM PERLEKEH ISLAM
ORANG ISLAM DIAM

UNDI MELAYU BUKAN LAGI PENENTU
PUN MELAYU TETAP DIAM
BUAT-BUAT LUPA DIAM-DIAM
HILANG HAK PUN TAK TERGAMAM

SELAMBA

PAKAI TUDUNG TAK BOLEH DI MALAYSIA
SEMBAHYANG JUMAAT TAK BOLEH DIMALAYSIA
MANAGEMENT TAK BOLEH TERDIRI DARIPADA MELAYU BUMIPUTERA KENA BANGSA PENDATANG SAJA YANG BOLEH DIMALAYSIA
ARAK BOLEH DIMALAYSIA AMALAN RAMAI VIP,VVIP,VVVVIP
SEKSI BOLEH DIMALAYSIA,DIGALAKKAN,DISERU,SATU LAGI PROJEK KERAJAAN
HAK RAKYAT DI INSINERATOR KAN
POLITIKUS PENIPU
JAHANAM KAU ORANG

UMNO PEKEMBAR SANGATLAH BANGSAT,ERR LAKNAT
MELAYU DIHUJUNG LIDAH
BOSAN TAKDA KERJA POLITIKUS JUAL BANGSA SENDIRI PAJAK GADAI LELONG BANGSA MELAYU HILANG KERAKYATAN DAH LAMA

MYKAD TU FORMAL
TAPI HAK TU HILANG DAH LAMA
SEMUA ORANG DAH TAHU
SEMUA ORANG SENYAP

MACAM BIASA
DAH TERBIASA MACAM-MACAM DAH

MELAYU=AKU+MELAYU SEMUA+ISLAM

MAKILAH

AKU CAKAP YANG BENAR YANG PEDAS YANG JUJUR
PUN ADA YANG AKAN MENYALAK MACAM ANJING NANTI
TENGOKLAH MESTI ADA NANTI

5 comments:

Anonymous said...

Tulis la dengan bersandarkan akal yang waras bukannya emosi...emosi xkan selesaikan segalanya...akal, Al-Quran dan Hadis yang boleh dijadikan panduan sebenar..nak tegur boleh tapi biarlah mengikut cara yang betul ikut cara Nabi dengan Lembut bukan dengan maki hamun..Lau dah maki hamun ape beza ko ngan khafir tul x..wasalam..anjing pun ada masuk syurga (makhluk Allah Gak)

MFTAQIYUDDIN said...

Akan ada yang tersa kelembutan bila angin meniup,akan ada yang tersa panas bila api menyala.Aku memilih menyatakan.Ada juga yang menyatakan cara begini benar cara begitu salah,aku memilih cara aku.Apa salahnya memaki hamun kalau kau memang layak memaki hamun?Aku nak tanya kau,apa kau buat sebagai pertahanan bila orang MELAYU MAKIN TERTINDAS?Bagitau aku apa kau buat?Aku dah jumpa ramai orang macam kau.Dan AKU PILIH DIAM pasal aku tak faham kenapa mesti ada orang macam kau

MFTAQIYUDDIN said...

Akan ada yang tersa kelembutan bila angin meniup,akan ada yang tersa panas bila api menyala.Aku memilih menyatakan.Ada juga yang menyatakan cara begini benar cara begitu salah,aku memilih cara aku.Apa salahnya memaki hamun kalau kau memang layak memaki hamun?Aku nak tanya kau,apa kau buat sebagai pertahanan bila orang MELAYU MAKIN TERTINDAS?Bagitau aku apa kau buat?Aku dah jumpa ramai orang macam kau.Dan AKU PILIH DIAM pasal aku tak faham kenapa mesti ada orang macam kau

Anonymous said...

sesungguhnya kau masih tidak memahami maksud perjuangan bangsa dan agama....berjuanglah kearah jalan Allah SWT..bukan memilih jalan seperti syaitan keluar dari syurga wahai saudaraku....

MFTAQIYUDDIN said...

Entahlah perjuangan macam mana yang kau maksudkan...
Syaitan pun ada dikalangan manusia sendiri,ada wujud tapi tersembunyi.Kau pilih yang mana?

KAWAN

Blog-blog saya yang lain

1SEKOLAH 1MALAYSIA