Sunday, July 12, 2009

Siapa gitaris paling cool?

Sepanjang transisi peralihan irama Blues,Rock n roll,Rock,Hard rock,Heavy metal,punk,Black metal,trash metal,deathmetal,grindcore,nuclear doom deathmetal,skullgrinding f*ckingmetal,deathcore,mathcore,emocore,tenggiling,yamaha sukan etc.

Aku suka nak listkan hero-hero aku,tapi yang sebenarnya influence aku ialah lagu Isabella(?),solo Kid(dia dah jual Kramer berhantu dia tu,sekarang owner baru nak jual pulak-6k).

Jadi disini senarai gitaris paling cool pada aku(rockstar okeh?tau la lifestyle Sex,drug,and rock n roll+diva)

1-Buckethead
2-Paul Gilbert
3-Roy Buchanan
4-Steve Vai
5-Slash
6-Din Search
7-Hassan Babylon
8-Allahyarham Samad Lefthanded
9-James Hetfield
10-Kirk Hammet
11-Al Pitrelli ex Megadeth
12-Joe Satriani
13-Edward van halen
14-Tom Morello
15-Matthias Jab
16-CD Naz
17-BB King
18-Arlen Roth
19-Sham Kamikaze
20-The Edge
21-Siapakah orang Islam yang menghasilkan notasi carta muzik?
22-Siapakah orang Islam yang namanya diabadikan dalam sebuah lagu Paco de lucea?

Pening kepala petang2 ni....

No comments:

KAWAN

Blog-blog saya yang lain

1SEKOLAH 1MALAYSIA