Monday, August 24, 2009

Kalau hati terasa,jangan peduli.

Manusia biasa sama dengan AKU
Biasa sama dengan AKU manusia
Sama manusia dengan AKU biasa
Dengan AKU sama manusia biasa
AKU sama biasa dengan manusia

Kata Aku dulu
Mahu hidup 2000 tahun lagi
Kalau boleh AKU mahu jadi immortal

Hidup dalam masa sepi keseorangan
Forever in Time kata Cromok
Doraemon bawa aku berjalan dengan mesin masa
Mengunyah Dorayaki
Mengusik Sizuka manis berseri

AKU dalam depresi
Tak mau instant gratifikasi
Mati juga AKU tak mahu lagi

Hati AKU cair sekarang
Dalamnya ada atom
Kamu ambil setiap seorang satu
Stabilkan kemudian langgarkan
Jadi Atomic Chain Reaction
Asap cendawan radioaktif

Kebaboooommmmmmmmmmmm!!!!
Dalam ruang mini hati AKU ini

Uhuk
Uhuk

Emm...
AKU ada penyakit

Sakit hati.

Jangan kata HUHUHUHU
AKU tak suka!!!

No comments:

KAWAN

Blog-blog saya yang lain

1SEKOLAH 1MALAYSIA