Friday, December 4, 2009

Bangsa Merdeka

'Lu main trash kan?'
'Em'
'Zaman la sapa main trash lagi?'
'Gua tak ambik port sapa main lagi ke,tak main lagi ke,tak layan lagi ke'
'Habis lu main je la?'
'Em,gua tak rasa gua pandai main konsep lain,lagipun gua main untuk diri gua je trash ni.Tak da la serius mana muzik ni.Gitar pun baru ada 5 je,karen 3 bijik,tong ada 2,satu lagi tong hitam abang gua sedekah kat member dia,bangang.Kalau amp pun amp praktis je ada la 3 bijik.2 micro cube,satu ESP.Efek pun biasa je.Alaaa buat main praktis pegi jamming,tu je.Serius-serius ni tak da la.Bukan takda dream tapi ni Malaysia beb'
'Maksud lu?'
'Tak da apa-apa.Ikut pada lu apa nak bikin.Gua support yang playing wise ok.Trend la ni sat je.Ahhh,biaq pi la.Gua masih dengar Search,Wings,band-band yang gua minat.Macam sekarang gua banyak layan instrumental macam orkestra.Saja la dengar.Ehh,result bila keluar?'
'Entah'
'Em'

No comments:

KAWAN

Blog-blog saya yang lain

1SEKOLAH 1MALAYSIA