Wednesday, February 3, 2010

Apa yang aku rasa

Hari ini kelas agak bosan.Walau cuma 2o lebih slide power point,tapi bosannya yang amat.Tapi aku ambik jalan bijak.Aku salin sikit-sikit nota berkaitan assignment yang akan dibagi hujung kelas nanti.OK.Dapat la juga esen apa yang di lecture kan hari tu.Aku tak da la kata lecturer tu bosan,tak.Lecturer tu ok,cuma mood aku hari tu memang malas........Dah la semalam pun........Emmmm.......

Kalau nak fikir beban kerja memang bertimbun.Tambah pulak semua data aku hilang bila format laptop tu hari.Apa la nasib.Disk D tak dapat backup.Hilang semua kerja-kerja aku dari semester 1 degree lagi.External harddisk yang aku buat backup pun tak dapat detect,sejak aku bagi member aku isi filem dengan lagu sem lepas.Aku redha ja.

PTPTN pun satu la.Aku bukan tak bersyukur dapat pinjaman,ya la aku memang tak layak dapat JPA atau apa-apa biasiswa pun,Pointer aku 3 lebih je.Tapi awat la lambat sangat PTPTN ni.Depa salahkan IPS USM.Yang jadi mangsa kami student master.

Ni dah bulan 2 dah ni.Duit tak nampak-nampak lagi.Faedah tinggi.Nasib aku tak hantar lagi borang penangguhan.Tidak mesti jadi macam sorang member aku,dah hantar borang penangguhan bulan Mei tahun lepas,dalam 3 minggu lepas dapat jawapan-SILA HANTAR SEMULA BORANG PENANGGUHAN.....Aku dengar pun rasa macam nak marah.

Bagaimanapun tahniah la PTPTN atas perkhidmatan excellent yang hangpa bagi sebelum-sebelum ni(cuma sem kali ni kira fail la).Dah dapat MS ISO ke belum?

No comments:

KAWAN

Blog-blog saya yang lain

1SEKOLAH 1MALAYSIA