Friday, February 6, 2009

HANTU SEKOLAH TEKNIK

Aku dok dorm B6,level atas.tiap blok ada 2 level,tiap level ada 3 dorm,tapi level aku ada 2 dorm je,dorm tengah2 kosong,dekat 2 tahun gak la.Ada stor kosong jugak kat tepi tandas level aku.

Satu malam lepas prep,aku selamba je la naik awal,sorang2,gi la tandas level aku tu,tup2 waktu buang air kat tandas berdiri kat hujung belah kanan aku ternampak ada orang melintas ke kawasan bilik mandi disebalik dinding pemisah tengah2 tandas.Nampak warna hitam je sekali imbas.Lantaklah,aku peduli apa.Mungkin kawan2 aku.

Tapi ntah camna aku terasa macam nak tau je sapa la yang melintas tu.........Aku pun gi la kat tempat benda tu melintas tadi.Siap kau.

Aku selak tiap pintu bilik mandi pasal aku ingat member aku kot dok menyorok pas melintas tadi.Daripada tiap pintu aku selak sampai la pintu terakhir.....

...takda sapa pun!!!

Aku cepat2 kuar tandas,malam esok ponteng prep,lepak dorm je main gitar tong.Hal ngeri semalam lupa dah.Hahaha.Budak terjal.

Ada lagi cerita......

No comments:

KAWAN

Blog-blog saya yang lain

1SEKOLAH 1MALAYSIA