Sunday, March 21, 2010

MELAKA PART 1-15 MARCH 2010

Dalam kereta Abe Mior Zaim OTW ke Palapes untuk berkumpul sebelum jam 11 malam
Syafiq-ukkkk ukkk akkkkk akkkkkk
Kiri ke kanan-Abe Mior Zaim,Aku,Husam dan kawan sekursus(aku lupa nama dia)
Yang lelaki berjoget tu presiden untuk trip kami-Basher Yahya
Kiri ke kanan-Abang Nizam sama Sofi Zain(cehh aku baru tau Sofi ni orang Johor)
Geng Pekida kami-Panjang aka Ashraf sedang mengijazahkan Encik Arman
Jazmi sibuk melayan facebooknya
Semasa berhenti rehat di RnR Kuala Kangsar(ye ke?aku pun tak tau nama RnR tu)
En Arman-pancung la sikit rokok tu sepam Jang oi,fail subjek kang nak?
Jazmi melayan facebook dimana-mana saja dengan I phone mahalnya
Odd pula merampas bekalan makanan Husam
Untuk kenangan di hari tua


p/s-ni bukan kamera aku

2 comments:

DINBRASCO said...

ooo shafiq ada lagi noooo...

MFTAQIYUDDIN said...

Ada lagi.Epul pun ada lagi.Hak badan besar tu.Cuma Jamal Kelate dengan Azlan Kelate je dok ada dah.

KAWAN

Blog-blog saya yang lain

1SEKOLAH 1MALAYSIA