Sunday, March 21, 2010

MELAKA PART 2-16 MARCH 2010

Menuju ke Unit Perancang Ekonomi Melaka di Seri Negeri
Dalam dewan Tun Mutahir menanti tuan rumah
Odd-aku nak buat announcement hang tu syafiq gila dan 'f' word
Syafiq-OK BOSS
Masing-masing tidak sabar menanti...peluang menjamah roti jala yang dihidangkan bersama
Epul-kalau aku senyum mesti budak J* suka
Od-Aku tak reti senyum kalau bergambar
Syafiq-Kontrol hensem untuk memastikan title 'boya' still dalam genggaman
Jazmi-tesis oh tesis tesis oh oh oh..karaoke ok gak
Panjang-hang tengok apa?nak penampaq aku?!
Abe-mana la nak beli daun kad ni...

Od-Mana la pensyarah ni?aku dah lapar nasi kandar ni
Epul-ilek od..kang kat KL nanti aku bawak kita semua pegi makan kedai murah dan banyak lalat
Thiam-haiya gua should not be in the picture
Panjang-hang rasa kat mana 7e paling dekat kat resort kita dok sana kang?
Abe-ehh hang pun dok sibuk mana nak beli daun kad ka?kalau gitu sat gi kita mintak pensyarah ekonomi kang bagitau kat mana kita leh beli daun kad poker yang bersejarah punya
Panjang-tak la.aku nak beli shaver rambut
Basher-since the speaker still not come yet so I think its better for me to talk about....
EVERYONE-NO!!!!!!!!!!
Panjang-hang nak kena bunuh ka?!!!!
Ibrahim-Mr Od please smile
Od-Mr Ibrahim,I dont have a facebook to tag thus I cant smile
Jazmi-lame answer
Epul-2 shot lagi ye
Penceramah-Melaka maju 2010 blahh blahhh
Abe-Encik.Kat mana nak beli daun kad poker yang ada ciri-ciri sejarah?
En.Arman-Kat mana restoran selain Subaidah yang sedap nasi kandarnya?
Basher-As I observe from the power point......
Panjang-Oiiiiii!!!!!
Bergambar kenangan didepan batu buatan dengan kancil buatan
Jazmi-i-phone aku tinggai kat dewan ka.....alalalala
Bilik Tun Mutahir
Panjang-mana bilik air?
Abe-mana nak beli poker?

Cun tak lukisan ni?
Mengintai peluang di Pahang
Aku bergambar dengan Su(kawan degree sampai master)
UTM Su kita ni?
PROF DATO DR ARMAN RAZAK PJJ PJK AMN PGB WWE
EN ARMAN-But# hang la
Jangan jeles la.Gua rilek je.(ditujukan pada kawan-kawan Master)
Husam-Makan sedap sikit-sikit
Umar-What the 'sikit-sikit'?
Basher-its a Malay word or in English "little little"
Tee-Hang ingat kalau aku kutuk depa ni depa faham ka?
Husam-sikit-sikit faham
Mantapppp.....persekitaran dewan Sri Negeri
Ke Planetarium mencari asal usul..........Ultraman,Superman,Gaban
Husam-saya juga.Asal Pahang
Syafiq-awat hang suka sangat Jang oi?
Panjang-ya la....aku konfiden bini Amin tengah tangkap gamabr aku sorang-sorang ja tu.Ni menandakan aku ni kacak kalau bandingkan dengan mat-mat Iran
Syafiq-kalau bandingkan mat Indon?
Panjang-aku call Ayahanda sat gi mau?
Syafiq-apa dok panggil pak buat back up hang ni?tadika sungguh
Jazmi-kaki kena gini,malam ni nak karaoke
Od-aiseh....laptop aku problem la.Windows 7 ni memang antara 7 benda yang menyusahkan dalam dunia
Panjang-aku memang muka lagu ni

No comments:

KAWAN

Blog-blog saya yang lain

1SEKOLAH 1MALAYSIA