Wednesday, September 28, 2011

UTM menjengah

1-Sebelum ini saya menghantar tiga permohonan ke tiga universiti- USM APEX, UTM, dan UTHM.

2-UTHM memanggil dulu diikuti USM dan pada hari ini UTM.

3-Yuran UTHM RM2450, USM RM3K dan UTM RM2475. Ini yuran untuk semester pertama sahaja. Yuran semester seterusnya lebih murah.

4-USM sudah tidak dalam senarai kerana masalah jarak (cukup 4 tahun dan perjalanan bas lebih 10 jam).

5-UTHM bagus dan UTM sudah terkenal serata dunia.

6-Saya pernah berjanji dahulu, mana-mana tempat yang menerima saya, disitulah saya akan setia. Dan saya sekarang di UTHM.

7-Antara janji pada diri sendiri dan dilema masa depan.Rasa lebh berat untuk kekal di UTHM, tapi impian saya semenjak dari dulu memang UTM(!).

8-Saya perlu petunjuk Allah SWT.

No comments:

KAWAN

Blog-blog saya yang lain

1SEKOLAH 1MALAYSIA