Wednesday, November 2, 2011

Slow

1-"Jadi 3 minggu lagi kita jumpa dan you present apa yang you jumpa (berkait dengan isu/masalah kajian)" kata Penyelia. Saya mengangguk. Ini baru untuk proposal.

2-Jadi pada Isnin minggu ini yang lepas, hujan lebat turun menyebabkan saya menghantar melalui emel bahan saya pada hari Selasa kepada Penyelia dan turut 'cc' sekali kepada seorang senior saya yang turut membantu.

3-Semalam seorang lagi senior lain meminta saya berjumpa beliau pada hari ini (Rabu). Beliau ikhlas mahu membantu saya dalam kajian. Kami ada berbincang sebelum ini melalui telefon dan memang banyak idea dicurahkan beliau hingga saya termanggu menunggu beliau habis bercakap. Terima kasih kepada beliau.

4-Saya adalah Kryptonite saya sendiri.

No comments:

KAWAN

Blog-blog saya yang lain

1SEKOLAH 1MALAYSIA