Sunday, March 21, 2010

MELAKA PART 3-RIVER CRUISING

Umar-what that 'V' sign for?
Panjang-not 'V' la,its 'A' for Arman but in the other way
En.Arman-ok aku faham,sat gi balik kang hang mai bilik aku.rahsia
Abe-lawan poker ke apa pi bilik En.Arman?
Jazmi-kat situ ada internet tak?layan facebook
Od-Aku nak kisah apa?

Husam-saya paling tinggi 2 meter
Od-aku sederhana tinggi tapi tinggi dikalangan Melayu 1.82 meter
Abe-aku paling kiut dan bukan ayam dalam poker
Abe gagal menterjemahkan ayat-ayat dibelakang kerana ketiadaan Google translate tapi ingat Abe bukan ayam dalam game poker
Od-hang ingat dalam sungai ni ada boya?maksud aku selain hang la
Syafiq-ukkkk ukkkk akkkkkk akkkkkk
Sejuk dan rilek je iye dak tengok gambar ni waktu malam-malam
Antara yang menaikkan keceriaan di Bandar Melaka ialah pencahayaannya.Selain untuk menaikkan seri juga sebagai satu langkah keselamatan bagi menerangi malam yang gelap dan menunjukkan Malaysia negara kaya raya dalam membayar bil elektrik
Abe-aku nak pasang hak belakang ni kat keta aku
Od-aku baru cadang nak pasang kat bas kita karang
Husam-sikit-sikit tipu la you dua orang
3 mi
Mior
Jazmi
Fahmi
Mengikut Syafiq(setelah diterjemahkan) ini adalah gambar paling cantik malam tersebut.
Kak Azwa-Encik Arman tak mau bagi tips exam saya terjun dalam sungai sekarang
En.Arman-Ha pi la
Panjang sedang menunjukkan muka excitednya mengenangkan pengalamannya tidak pernah tidak gagal tidak berpuasa sambil minum air semasa kecil dulu
Supervisor dan anaknya....anak murid
Semua bergembira kecuali Od
Panjang-awat hang tak senyum Od?
Od-aku takut ada boya dalam sungai
Tee-eh iya ka?kalau macam tu sebelum mati aku mesti senyum dulu
Zan-saya senyum
Syafiq-ukkkk ukkkkk akkkkk akkkk
Abe-Hang mengarut apa Syafiq?
Ibrahim-(gagal diterjemahkan)
Epul-kali ni gambar kontrol macho khas untuk J#
Syafiq-ukkkk akkkkk macho akkk akkkk
Jazmi-aku nak buh gambaq ni dalam facebook
Panjang masih tersenyum mengingati pengalamannya menipu cikgu mengaji dulu-dulu
Abe-sapa la dok jaga Jerul kat bilik kat Penang sana tu..iskkk isskkk

Od-ok aku yakin takda boya dah dalam sungai ni
Abe-memang la takde boya dalam sungai ni pasal boya tu sebelah kiri aku!!
Syafiq sedang merenung mangsanya
Ternyata Panjang masih lagi tak habis-habis excitednya lalu menguncup sebuah kucupan khas untuk Jazmi
Jazmi-yang ni aku tak mau boh dalam facebook.Period

Best River Cruising!!!
Syafiq-ukkkk akkkk akkkk akkkk bodek akkk akkkk ampu akkk akkk kipas ukkkk
En.Arman-menyesal aku tak ikut Azwa terjun sungai tadi

No comments:

KAWAN

Blog-blog saya yang lain

1SEKOLAH 1MALAYSIA