Tuesday, March 15, 2011

Download Youtube 2011

1-Ye. Saya adalah kaki youtube dahulu di USM, ditambah dengan software Real Player untuk mememuat turun video daripada Youtube menambahkan lagi keseronokan membazir bandwidth.

2-Kemudian Real Player tidak lagi boleh memuat turun apa-apa daripada Youtube. Saya pun agak malas untuk melayarinya lagi tambahan bandwith Celcom Broadband yang semakin menyakitkan hati sejak kembali dari USM. IDM?Ya saya pernah cuba. Tidak begitu memuaskan kerana berhadapan dengan masalah salinan asli. Itu yang saya hadapi setelah disyorkan sebuah website.

3-Kini dengan adanya GetGo Youtube http://download.cnet.com/GetGo-YouTube-Downloader/3000-2071_4-75033737.html?tag=bc memudahkan saya memuat turun video PCK PTE LTD. Opppsss. Kalau saya jumpa koleksi PCK yang original memang saya beli. Saya memang peminat tegar PCK. Cuma disini mana mahu cari koleksi rasminya?Disini asas penawaran dan permintaan yang dipenuhi Cina cetak rompak. FAKTA.

4-Reviu saya ialah saiz Get Go Youtube yang kecil 7 mb lebih saja dan kemampuannya mendownload video tanpa putus (bergantung pada keadaan) adalah yang terbaik(setakat ini).

No comments:

KAWAN

Blog-blog saya yang lain

1SEKOLAH 1MALAYSIA